We're perfectly imperfect, but I wouldn't change a thing

DATUM: 2011-01-30 / TID: 11:25:18
Gårdagen blev lyckad. Började som sagt med en runda på väla med Melina och Emelie, mycket skratt men lite shopping. Inköpen blev bara två stycken baslinnen som jag ska ha och träna i nu när jag ska dra igång och vara duktig denna veckan. Efter väla åkte jag och Emelie hem till mig där vi beställde pizza och jag blev grundlurad av han som tog betalat. Men, gav han ett skratt iallafall så han fick något att skratta åt under lördagskvällen. Jag menar, ibland får man ju faktiskt bjuda på sig själv. När vi proppat i oss pizza så att vi nästintill sprängdes så checkade vi en sjukt bra film. I could never be your women, filmen blev ju inte heller sämre av att en av huvudpersonerna var en riktigt snygging. Kvällen rullade på och nu är det söndag. Herre min gud så snabbt dagarna går, känns som det var fredag igår. Aja, varför inte njuta av de timmarna som är kvar av denna helg.


Kommentarer
Postat av: catta

det låter lyckat :)

haha hur tabbade du dig nu hos pizzan? ;p

2011-01-31 @ 16:04:26
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0