Live for the moment you can't put into words

DATUM: 2011-01-26 / TID: 17:47:15
Okej, fy Amanda! Rikigt mycket skamm på mig själv att jag inte bloggat, har bara tyckt att bloggen har varit så allmänt tradig och bara genom att klicka mig in på den har jag blivit deppig. Men nu är den lite mer färgglad, headern är på sin plats och alla andra delar lika så. Denna dagen har varit riktigt härlig, ni vet sånna dagar som man vill att ska vara föralltid!? Onsdagen har faktiskt varit så. Speciellt i skolan då skratt på skratt upprepades när ett fåtal tabbar uppstod. Man kan verkligen inte låta bli att älska vår klass ibland, inte heller alla panthuvuden som man spenderar varje dag med. Ska försöka få i mig något att äta nu, efter att ha suttit och läst genetik i ett antal timmar så kan huvudet bli väldigt segt!


Små sugen på att köra på en sidecut, men frågan är, VÅGAR JAG!?


Kommentarer
Postat av: catta

du skulle passa i det :)<3

fläta sådan sidflätor igen och se vad du tycker :)

2011-01-28 @ 14:39:01
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0