Jag är förälskad, i din personlighet

DATUM: 2011-01-27 / TID: 19:12:38
Nyss varit iväg och kollat på TV till mitt rum, blev ingen med hem men man kan säga att det är på gång iallafall! När sedan den är köpt och uppsatt så kommer jag lägga ut en bild på hur mitt rum blivit nu under renoveringen. Jag nämnde innan att torsdagar går så otroligt segt men jag måste erkänna att denna dagen har gått ovanligt snabbt. Alla lektioner har rullat på som de ska och raderna i böckerna har lästs snabbare än någonsin! Fredag imorgon, sedan är det helg, känns helt underbart. Planer inför helgen är nästintill planerade och jag kan säga att jag faktiskt ska njuta av den ledighet man får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0