Tillbaka, vilket under!

DATUM: 2011-01-23 / TID: 12:52:10

Vet ni vad!? Jag orkar inte med devote längre. Det blev tråkigt i längden eftersom man inte själv kan bestämma så mycket så nu har jag bestämt mig för att stanna här på blogg.se. Hoppas ni inte blir allt för sura att jag bytar blogg fram och tillbaka men man ska ju faktiskt trivas! Och, det gjorde jag inte där jag var så därför återkommer jag hit. Tänker inte snacka mer om det utan bara gå vidare helt enkelt och börja skriva på denna bloggen.

Idag skulle jag egentligen tränat zumba, men jag är för lat. Stannade hemma istället för att kunna äta kanelbullar och kolla tv hela dagen, tjockis man är... Slutar aldrig förvånna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0