Became the person you want to be

DATUM: 2011-01-27 / TID: 07:09:56
Godmorgon! Kollar på vakna med the voice och proppar i mig en macka, känner mig helt död denna kalla morgonen. Mina armar värker som satan, inte så konstigt efter gårdagens idrott som bestod av, hänga i ringar, klättra i lijaner och stå på händer mot en vägg. Jag är inte jätte bra på redskapsgympa så jag trillade blandannat med huvudet före när jag skulle stå på händer och när jag skulle hänga i ringarna gick det inte jätte bra där heller. Torsdagar brukar vara de segaste dagarna, speciellt på morgonen. Men min torsdag ska jag iallafall försöka göra så bra som möjligt, genom att springa igenom dagen!


We are each of us angels with only one wing, and we can only fly by embracing each other

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0