True love never dies, it only gets stronger with time.

DATUM: 2011-02-19 / TID: 09:42:28

I don't need words to express
I don't need tears to shed
I don't need to ask for a smile
Or a hand to hold me...
All I need is to be your friend forever

Bild från förra året då vi tre befann oss i Lund. Herregud vad tiden går , tycker ändå inte att förändringen är jätte stor på hur mitt utseende såg ut då och nu. Eller?

Idag är det lördag, och gårdagen spenderades ju som sagt på Haket. Underbar mat , lite franska och engelska blev det också träning på , några fransmänn försökte få kontakt med oss under hela måltiden men det är väl alltid trevligt. Idag tror jag faktiskt inte blir en dag med så mycket händelser , vet bara att mina kusiner kommer till mig ikväll och sen får vi väl se hur resten av dagen ser ut. Vill egentligen träna , har blivit värsta träningsnarkomanen , men ska träna imorgon så får spara mig tills dess. Ska gå ner och se om det finns något att äta till frukost , magen kurrar BRB

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG JÄVLAR SOM MAN SÅG UT!herre jisses det va ju hundra år sen! måste göras om. såklart är du lika söt som vanligt -.- älskar dig <3

2011-02-20 @ 17:50:23
URL: http://barafriidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0