People never know how special someone is until they leave, but maybe sometimes its important to leave, so they are given that chance to see how special that someone really is!

DATUM: 2011-02-05 / TID: 11:58:19

God förmiddag eller god morgon? Aja, somnade sjukt tidigt igår, vaknade dock av att jag glömt stänga av tvn klockan 1. Alltid härligt att bli väckt när man precis somnat som en gris, det gillas. Höll iallafall mitt löfte, åt inget onyttigt igår förutom fikan på stan så efter att precis suttit och krängt en hel skål med baconchips så känner jag mig på rätt väg igen. Ikväll ska jag faktiskt hem till min mormor och morfar vilket känns som år sedan sist, skulle egentligen ägnat denna dagen åt pluggande men vem fan orkar plugga på en lördag? Inte jag iallafall. Nu ska jag fortsätta kolla på film och sen kanske jag tar en snabb jogging tur, kan inte sitta still...




Kommentarer
Postat av: catta

tagga inför imorgon och hela nästa vecka då jag måste åka dit med någon och du får vara frivillig :)<3

2011-02-05 @ 14:41:51
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: catta

tagga inför imorgon och hela nästa vecka då jag måste åka dit med någon och du får vara frivillig :)<3

2011-02-05 @ 14:42:13
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0