Look into my eyes, do you see the sky and the moon? The shining thing are you.

DATUM: 2011-02-08 / TID: 17:09:20
Shit, vad jag känner mig seg och lat idag. Iallafall så gjorde vi första nationella provet idag, det var ungefär som förväntat men några tabbar gjorde man väl. Ska bli skönt att snart bege mig iväg och träna zumba, känner att jag verkligen behöver den energin just nu. Inte tränat sen i Söndags, inte så längesen men känns som år. Lägger pluggandet åt sidan, ska faktiskt plugga lite no men so:n orkar jag faktiskt inte. Att sätta sig och plugga andra och första världskriget efter en jobbig dag, fungerar inte. Ska gå och klä på mig nu och sedan stoppa i mig någon gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0