Låt mig höra, att du älskar mig

DATUM: 2011-02-04 / TID: 14:04:26

Helgen är kommen! Så jävla underbart, ska snart sätta mig på bussen in till stan där jag möter upp Emelie och sedan blir det fika. Måste snacka med henne om lite, ska även köpa nya träningsbyxor och ny sport bh. Senare ikväll ska jag bara slappa framför tvn och skita i allt annat. På söndag ska jag iallafall träna, med Catrin antagligen. Ah, nu får ni ha en rejält go helg och inte äta för mycket sötsaker!


Känns lite sorgligt att det bara är 4 månader kvar med klassen... Speciellt när våra lärare talade om för oss hur amazing vi är! Tiden springer iväg, känns som det var 2008 för en timme sen


Kommentarer
Postat av: catta

jo, amanda krydda med sötsaker så tränar vi bort det på söndag! ;)



Vill inte splittras :/ patrik, awww....

ne nu fäller även jag en tår ;/

2011-02-04 @ 14:35:08
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0