Jag är förälskad, i din personlighet

DATUM: 2011-02-18 / TID: 18:09:55
Okej, nu är jag tillbaka till hundra procent! Lovet har börjat och projekten är inlämnade , puh. Dagen har varit super, direkt efter skolan stack jag till gymmet och gav järnet, icke dålig start på lovet! Om en timme ska jag ta bussen in till stan och sedan äta på Haket med goda vänner. Min kväll kommer helt enkelt bestå av en massa skratt , god mat och förmodligen en del tankar. Förresten så känns det faktiskt inte som lov på riktigt , kanske bara för det var längesen vi hade ledighet sist!? Äeh, nu kör vi ledighet för hela slanten iallafall


you are the one who makes it worth waking up in the morning
i'd trade the sun for the chance to show you i'm all in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0