Follow your heart, but be quiet for a while first. Ask questions, then feel the answer. Lean to trust your heart!

DATUM: 2011-02-11 / TID: 11:57:58
Huvudvärk, magont, förskylning och övertrött. Alla dessa delar består jag av just nu, hemma från skolan på en fredag känns verkligen toppen. Eller inte, alla planer blev förstörda och jag känner verkligen HAT till att vara sjuk. Inte varit det på hela det nya året och trodde det skulle förbli så ett tag men icke sa nicke, alla är ju sjuka nu så inte så konstigt att lotten tillslut föll på mig. Denna dagen ska jag vila sönder och verkligen bli frisk till morgondagen så jag kan träffa emelie innan hon åker nästa vecka. Ska faktiskt lägga mig och kolla på film nu, kanske stoppa i mig något om hungern kommer tillbaka. Känner bara för att spy, trevligt va? Detaljer är alltid roliga, jag bloggar förmodligen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0