You took a piece of my heart with you when you left

DATUM: 2011-01-26 / TID: 20:01:02
Sitter just nu bänkad framför tvn och väntar på att något spännande program ska börja, tror dock inte att det kommer att ske. Snackat ut med en vän precis, känns alltid lika skönt att snacka känslor kring känsliga ämnen, du ska veta att jag finns här i alla lägen vännen. Iallafall, härligt med fredag i övermorgon, veckorna rusar förbi nu och gymnasie starten börjar närma sig. Vi fick ut användarnamnen och lösenordet till att komma in på inloggningen för att göra sitt gymnasieval. Själv har jag inte en blekaste aning vad jag ska välja, står mellan två olika skolor just nu. Men har fram till mars på mig så det är väl rätt lugnt, säger jag nu men sen när det väl börjar närma sig blir man stressad som ett djur. Haha, nog med problem, Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: catta

du är inte ensam :=)<3

2011-01-28 @ 14:34:21
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0