If I had one wish this is what it would be, I'd ask you to spend all your time with me.

DATUM: 2011-01-28 / TID: 14:39:25

Kommit hem från skolan och ska alldeles snart dra mig in till stan med bussen. Dagen i sin helhet har varit bra, upp och ner i vissa fall men när man har sina tokiga vänner i närheten så får de allt att kännas mycket roligare. Lektionerna vi hade var idrott, svenska, matte och olweus. Inte så hemskt avancerade lektioner men idrotten var faktiskt riktigt jobbig, vi hade fys med massa olika stationer och jag som hade träningsvärk sen förra lektionen hade väldigt stora problem med vissa av stationerna. Speciellt armövningar och axellyft, härligt! Nej, nu ska jag faktiskt gå och klä på mig och sedan bege mig mot busshållsplatsen. Bloggar förmodligen när jag kommer hem! Toppen att så många har börjat läsa min blogg igen, super duper roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0