Jag orkar inte rubriker , så vi skippar den bra

DATUM: 2011-02-20 / TID: 18:13:48
Kommit hem ifrån träningen , blev IW 45 (indoorwalking) God damn, var riktigt taggad innan och enda in tills mitten av passet då allt svartnade för ögonen , ville bara spy och svimma av. Fick stänga av maskinen och sätta mig ner , men tro inte det varade länge utan efter 30 långa sekunder var jag uppe igen och  taggade till Jays Bad romance. Börjar undra om jag pressar mig själv lite för hårt när det gäller träningen!? Jag mådde iallafall inte bra , fast nu mår jag super bättre. Haha , ska snart gå ner och äta och sen blir det tv hela kvällen lång. Ska försöka vara uppe lite längre idag och inte somna , God luck Amanda!


Nyvaken tuffing , vi gillart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0