Godmorgon världen, vilken underbar dag!

DATUM: 2011-02-12 / TID: 10:39:19
Härligt väder ute, fantastiskt. Denna dagen kommer bli helt underbar, ska snart gå och göra vid mig och sedan ta bussen in till stan där jag möter upp emelie. Sedan tar vi båten över till DK och går runder där, kollar butiker och bara har det allmänt mysigt. Kamera kommer med också så det kommer nog in ett antal bilder här på bloggen efter dagens slut. Amazing, nej nu måste jag faktiskt kila för att jag ska hinna med allt jag ska göra! Vi hörs senare mina vänner, hoppas ni får en lika grym dag som jag. Fast, det går nog inte!


Like a star, you're shining up all the gray days

Kommentarer
Postat av: emelie

saknar dig,loveu!

2011-02-17 @ 18:49:50
URL: http://emelieaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0