Du släckte ljuset, ljuset i mitt hjärta

DATUM: 2011-02-03 / TID: 20:24:01
Hemkommen från ett hårt pass! Blev indoorwalking IW 45 minuter, klarade hela passet, nu kör vi på muskler tjejen! Haha, helgen är på väg och jag känner att de två feteprojekten som vi har just nu i skolan kommer bli min bästa vän. Inte roligt att sitta och plugga på en helg men måste man så måste man, ska även hitta på roliga saker. Imorgon blev planerna ändrade, så efter skolan sticker jag ner i stan och fikar med Emelie. Alltid lika mysigt! På lördag kanske det blir att träna med Frida men inget är ännu bestämt, känner bara att träning är mitt nya liv. Nu ska jag däcka framför TV och vila min nacke som värker något enormt.




För all del, vill jag berätta att jag slutat med fotbollen. Over and out. Tråkigt men sant!

Kommentarer
Postat av: catta

hihi, eftersom det är gratis så ska jag nog prova på en vecka :) zumba och indoorwalking here i come :D

2011-02-03 @ 21:12:52
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0