Baby, I like it, the way you move on the floor...

DATUM: 2011-02-06 / TID: 18:10:42
Spinning, indoorwalking & löpband blev träningen idag på gymmet! För jävla härligt. Längtar redan tills imorgon då det blir ännu mer träning, iallafall, ska faktiskt ta tummen ur röven och göra lite NO. Vill bara att det ska vara lov, då projekten är inlämnade, nationella är över och man har absolut ingen press på sig. Känner att morgondagen kommer bli en lång dag med genomgångar inför svenskan, orkar inte att vi har engelska läxa och jag har glömt boken i skolan, härligt! Men vad gör man? Sätter sig på facebook och fördröjer tiden.


Just nu vill jag sätta mig på ett plan, drunkna i alla drinkar, steka dygnet runt och bara njuta av tiden.

Kommentarer
Postat av: catta

LÄNGTAR TILL LOVET!

GE MIG LOV!

2011-02-06 @ 19:19:44
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0